Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

vineri, mai 04, 2007

Tot de la Banchet...

Unii am fost mai veseli, altii
mai obositi,dar cu siguranta toti am fost tineri ,fericiti si super increzatori in viitorul nostru...Si printre alte planuri ne-am propus sa ne reintilnim,daca nu mai des, macar la intilnirile jubiliare dupa X ,XX ,XXX si...de ani.In speranta de a ne revedea in numar cit mai mare la cea care va fi in curind, va salut cu drag pe toti,
Sanda Savin (Buda,anul IV.D)

2 comentarii:

anairam58 spunea...

Draga Sanda,cine este in stanga in poza langa Padureanu?Chiar habar nu am cine este?

Sanda spunea...

Nici eu nu am habar,in orice caz nimeni de la noi din clasa...Si apropo de asta,nici nu vreau sa ma gindesc ce surprize asemanatoare vor mai fi...