Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

miercuri, mai 02, 2007

Informatii legate de intalnire

Intalnirea de 30 de ani va avea loc la data de 25 mai 2007 la ora 10 la liceu.
Costul este de 150 lei noi de absolvent si 100 lei noi de insotitor.De la liceu se va merge direct la restaurantul Dacia la o masa festiva.Cheltuielile se achita pe loc, nu exista conturi in banca...asa mi-au spus si mie organizatorii, asa va spun si eu...
Tineti minte aceasta adresa:
http://anairam58.brinkster.net/Default.aspx
de la aceasta adresa aveti link -uri catre pagina liceului sau catre acest Blogh....
Am initiat mai multe "canale de informare" pe net:
1.acest blogh
2.pagina liceului unde la absolventi am pus anuntul cu intanirea:http://www.eminescusm.ro/absolventi.html
3.www.colegi.ro -celor pe care v-am gasit acolo, v-am trimis mesaje
4. si adresa de mai sus de care va spuneam sa o memorati, este un site pe care l-am facut ca sa ne inscriem datele ,telefon,adresa,mail ca sa ne fie mai usor sa ne gasim la viitoarele intalniri.
Si de ce nu, pentru intalniri virtuale.

Niciun comentariu: