Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

vineri, mai 04, 2007

Amintiri,amintiri...de la banchetul din 1977




Cred ca multi dintre noi isi amintesc cu bucurie si placere de anii de liceu.La sfirsitul lor am "tras" un banchet - unde oare daca nu la "Dacia" ?( caci si atunci ca si acuma, trebuie sa ne rezumam la resursele locale ,cam limitate)...Daca imi amintesc bine insa,banchetul nostru "oficial"s-a terminat cam devreme(...asa au fost "directivele" pe vremea aceea).Inainte de plecare dupa un concert ad-hoc, am mai " tras" si niste poze, din care mie mi-au ramas acestea doua, pe care le public ca sa va bucurati si voi, vazindu-le.Va mai amintiti cu totii,cred, ce am facut dupa aceea?...Exact,am continuat spontan cheful la cineva acasa...oare la cine?La Ildi sau la Mariana?Cine ma ajuta mai departe?

Niciun comentariu: