Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

miercuri, mai 02, 2007

Ma gandeam ca la celelalte intalniri profesorii nostri stateau separat la o masa si nu i-am prea bagat noi in seama....au ramas acuma si mai putini....de aceea va rog daca aveti vreo idee cum am putea sa le facem bucurii si sa-i antrenam alaturi de noi,in cele cateva ore, sa-mi scrieti....am auzit ca unii inca ar mai avea resentimente fata de ei, ca au fost prea severi cu noi....hai sa fim seriosi....dupa atatia ani in care am avut de -aface cu atatea probleme si atatia oameni de toate felurile, mai putem avea resentimente fata de ei? Ce ne-au facut? Au fost severi , dar ne-au vrut binele...Ne suparam pe ei pentru asta? Asa cum ne suparam pe parinti cand ne cearta si ne dojenesc doar pentru ca ne vor binele? Asa au stiut ei atunci sa ne modeleze.Nu e vina lor.Si eu cred ca au facut treaba buna.Ce parere aveti?

Niciun comentariu: