Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

miercuri, mai 23, 2007

Sanda da de baut...s--a rezolvat dilema

Nelu ii raspunde lui Sanda:
poza in discutie a fost facuta la sfarsitul anului II, cand clasa noastra a castigat un fel de concurs pe scoala(regizorul care ne-a pregatit l-ai adus tu de la Teatru National, il cunostea si Dan...)(in piesa , dintre baieti tin minte ca participa Dan, Radu Potra si eu-care in loc de "soare" ziceam "sore"[cum pronunta maghiarii]- iar tu ma tot corectai), Am fost cu piesa respectiva la finala pe Judet-Cantarea Romaniei, unde eu nu am vrut sa merg iar Ghitescu m-a amenintat ca ma da afara din clasa

Un comentariu:

Sanda spunea...

O.k.Mariana,pentru ca tu ai postat raspunsul corect,primesti drepturi de "colaborator" :).Cu Nelu m-am inteles deja pt. un Whisky "original",pentru ca amator de bere nu e.De tine ma achit cu un Cockteil? Astept propuneri...