Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

luni, iunie 18, 2012

Va reamintesc,cu totii ati primit mailuri ca sa va inregistrati ca autori ai acestui blog.In urma confirmarii mailurilor de inregistrare veti avea drepturi egale de autor si veti putea sa postati orice pe acest blog,chiar si sa stergeti tot daca veti vrea.

Se pare ca in loc sa clarific lucrurile cu ultima postare, mai mult le-am incurcat.Asa ca am sters-o si va las sa credeti fiecare ce vreti.

2 comentarii:

Argos spunea...

Draga Mariana
acest link la albumul de 35 ani
nu functioneaza!
https://picasaweb.google.com/111416658148193341727/1Iunie2012IntalnireaDe35DeAni#

Te pup
Stelutza

anairam58 spunea...

Ai dreptate Stelutz,am incercat si eu si nu mai merge.Acolo am inceput sa incarc pozele de la Voi pentru cei care eventual nu le puteti dezarhiva.Din pacate saptamana asta nu e nicio sansa sa ma ocup de asta,avem termin pe 22.Dar asta nu inseamna ca am abandonat.Putintica rabdare,
Te pup si eu si va doresc numai bine,
Mariana