Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

miercuri, iunie 13, 2012

Un nou coleg ne-a gasit pe internet!

Dragi colegi,

cu surpriza am descoperit azi un comentariu pe acest blog de la colegul nostru Alex Suta din B.
Iata ce scrie:

"Salutari tuturor,
Imi pare tare rau ca am ratat si de data asta intilnirea cu colegii. Mi-a facut o deosebita placere sa revad, macar in poze pe uni dintre ei. Pe citiva dintre ei i-am recunoscut cu greu; ca de exemplu Muresan Stelin (Mulac) sau Andras Alexandru (Jhony) sau Munteanu Monica. Am fost si vor ramine pentru totdeauna colegii mei din clasa B (diriginte David). Va scriu din Canada unde sint plecat de 13 ani. Mi-ar face mare placere sa pot comunica cu fosti mei colegi."








Habar nu aveti cat sunt de entuziasmata cand vad ca acest blog chiar are un rost....
Am sa actualizez adresa lui de mail in tabelul cu colegii ca sa puteti comunica cu el....

Inca ceva: pentru cei care vreti sa fiti informati prin mail ori de cate ori se pune un comentariu nou sau o postare noua pe acest blog, in dreapta este o casuta "Fallow by Email", introduceti-va acolo adresa de mail, Apasati butonul "Submit", o sa se deschida o fereastra si un cod de caractere pe care va trebui sa-l introduceti si gata, din acea clipa veti primi un mail prin care va trebui sa confirmati inscrierea pe blog si veti fi informati prin mail de orice noutate de pe acest blog...succes si spor in toate la toti,sa auzim de bine...

Si...
cu totii ati primit pe mail o invitatie sa fiti autori ai acestui blog.Nu trebuie decat sa confirmati acel mail si gata, dupa aceea puteti posta si voi orice pe blog,e simplu,indrazniti...Sanda,Stelutza au reusit deja si au pus postari...daca nu va descurcati,intrebati si daca nici asta nu vreti,puteti pune comentarii ,jos la baza fiecarui post,si daca nici asta nu vreti, am sa ma bucur chiar si daca doar vizitati blogul....

Un comentariu:

Unknown spunea...

Am fost in aceeasi clasa. Robu Adriana. am plecat la Lugoj dupa primul an. PE Facebook sunt Alexa Adriana (Bo)Italia