Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

miercuri, iunie 06, 2012

intalnire 35 de ani (2012-1977)... si poze....

Dragii mei , eu m-am simtit bine cu voi si sper sa reveniti si la urmatoarele intalniri.Astept poze de la cei care ati facut .
Trimiteti la adresa anairam58@yahoo.com
Vio a promis ca ne da un link de unde sa downloadam...asteptam...
Eu inca mai fredonez melodiile de la banchet....Marrakesh o Marakesh....
Poate nu e cea mai relevanta dar stiu ca eu am dansat in anii studentiei pe BoneyM si melodia asta de mi-am stalcit getele...

Niciun comentariu: