Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

joi, iunie 14, 2012

Am promis...

Dragele mele,
Sanda,Alice,Dorina,Rodica si Doamne,nu mai tin minte cine a mai fost in echipa cu noi (Sanda Farcau,era mai mica decat noi cu un an...)...iata fanionul de la concursul de gimnastica la care am fost noi in '76....

Uzat de vreme,l-am gasit in urma cu citiva ani intr-un sertar, uitat la mama mea acasa...nu m-am indurat sa-l arunc desi in fond e "un lom" in casa.Dar pentru mine e mai mult....
Mi-aduc aminte,cand am sosit in gara in Iasi,era in timpul vacantei studentesti din primavara,ne-a asteptat cineva si ne-au dus in complexul studentesc intr-un camin vechi,cu camere imense,ziceai ca e spital din vremea razboiului...nu ne venea sa credem,eram numai noi,nicio alta echipa, nu ne-a spus nimeni unde sa mergem sa luam cina,ne-am culcat flamande si obosite de drum...la baie sareau capacele pe WC-uri,erau pline de sobolani,camerele neincalzite si am dormit cu lumina aprinsa si cu  prosoapele pe cap de frica sobolanilor...
A doua zi s-a dovedit ca a fost "o regretabila greseala"...si am fost  cazate si noi cu celelalte echipe in camere curate,incalzite....ma intreb si acum ce a fost acel "trist incident",in sinea mea am o banuiala dar prefer sa nu spun...
Imi amintesc ca la intalnirea de 10 ani domnul profesor Ianicki (Dumnezeu sa-L ierte), ne-a proiectat in laboratorul de fizica un filmuletz facut de el cu secvente din perioada anilor nostri de liceului .Eram si noi "gimnastele" pomenite acolo...oare ce s-a ales de acel film?
Pe vremea aceea gimnastica ritmica pe echipe era la inceputuri si tin minte ca Doamna Maior ne spunea atunci ca se fac demersuri ca si aceasta proba sa fie inscrisa in competitiile olimpice...si a si fost....

Niciun comentariu: