Ce te surprinde cel mai mult la oameni? Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tanjesc sa fie copii; ca-si pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi isi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait !
Octavian Paler

joi, iunie 07, 2012

Album poze Vio

Am inceput sa incarc pozele de la Vio in Album Picasa. Le gasiti aici.
Nu am incarcat decat cateva,sunt multe,voi incerca sa incarc zilnic cateva,
va rog sa urmariti blogul.
Daca vreti sa vedeti pozele in format mai mare dati pur si simplu click pe poza dorita sau selectati Slidesshow din coltul stanga sus...si vi le "arata" el una cate una in format mare....astia suntem...asa am fost...
Pentru cei care intrati prima data pe acest blog, va invit sa aveti rabdare sa-l parcurgeti tot.Sunt poze vechi din '77
pe care poate nu le-ati mai vazut de atunci.Eu m-am uitat din nou la ele si cu regret trebuie sa recunosc ca se vede
ca au trecut anii desi nu simt si refuzam pana acum  sa cred asta....
Cei care aveti poze din liceu sau de la intalniri si nu apar pe acest blog,va rog sa mi le trimiteti pe mail ,daca nu sunt in format digital,poate gasiti posibilitatea sa le scanati si sa mi le trimiteti.
Sper din suflet ca va folositi de acest blog si va invit sa "stati aproape", e un mijloc de a tine legatura si cine stie,daca
ne vom aduna de o intalnire cat mai multi, mai facem una cat de curand.....

Cu totii ati primit pe mail o "invitatie" sa fiti autori ai acestui blog.Daca va inscrieti si urmati corect pasii veti putea face nu numai comentarii dar si Postari (articole) noi in care sa puneti si poze si filmulete si ce vreti voi sa le aratati colegilor.....poze cu nepotii,cu copii sau felicitari de sarbatori....

Niciun comentariu: